1. Guys, I am playing skywars for like 1 week and I got approximately 10 wins

    but guess what I didn't at least 100 xp

    which sucks

    I am now at level 8 and I need 2k xp to level up (not sure)

    but I have to get like 100 win to get 1k xp

    So I want this to change

    My opinion :

    when you win a game you get like 120 xp

    when you get kill 10 xp

    when you get head 20 xp

    etc..

    Leave a like if u accept with me
     
    #1
    • Dislike Dislike x 8
    • Funny Funny x 3
    • Disagree Disagree x 2
  2. do quests literally get like 12000 xp for just playing a couple of rounds
     
    #2
  3. Oblivion239

    Oblivion239 Well-Known Member

    Oblivion239
    MVP+
    Messages:
    5,196
    They are talking about skywars levels most likely just said Hypixel level instead
     
    #3
  4. oh never knew skywars had levels :confused:
    should play more often
     
    #4
  5. ShiftyWifty

    ShiftyWifty Well-Known Member

    shift0011
    MVP+
    Messages:
    6,498
    He's referring to Hypixel SW levels.
     
    #5
  6. lol my bad

    I am changing thread's title
     
    #6
  7. Iuck

    Iuck Active Member

    Lucken
    MVP+
    Messages:
    645
    10 wins in a week.. :rolleyes:
     
    #8
    • Agree Agree x 1
  8. Lmao no. Its fine how it is. If you wanna level up quickly go play Bedwars.
     
    #9
    • Agree Agree x 1
  9. dude I don't mean hypixel lvl
     
    #10
  10. Yeah, I know.
     
    #11
  11. how can I get sw xp by playing bw?
     
    #12
  12. Just never mind...
     
    #13
    • Funny Funny x 10
  13. chqv

    chqv Active Member

    chqv
    MVP++
    Infamy INFAMY
    Member
    Messages:
    372
    100 exp per win is legit like a level every 5 days if im at peak grind, I'd get level 60 by like august lmao
     
    #14
  14. Wow you have years of experiences lol
     
    #15
  15. chqv

    chqv Active Member

    chqv
    MVP++
    Infamy INFAMY
    Member
    Messages:
    372
    50 wins a day will get you safe 1k exp if you're playing solo/teams and thats 10 days for a level then
     
    #16
  16. I think the only issue is that it takes a bit too long to get to the next level so (when you're level 33 like I am) it feels like it's harder to work towards the next achievement. With that being said it really isn't the biggest issue in the world if you ask me. personally I find it alright and I just live with it. You need to be getting more wins if you wanna progress. To get into the scene maybe 10 - 20 wins at least per day. You'll get progressively better at the game as you go along though.
     
    #17
  17. r/whooosh
     
    #18
    • Agree Agree x 2
  18. I am playing since 2016 but with an cracked acc :)
     
    #19
  19. Guys tell me what is funny in this thread :(
     
    #20

Share This Page