1. I think that TCreopargh is the richest man in Hypixel skyblock

    He has
    - Mosquito Bow
    - Reaper Scythe
    - Spider 8
    - Very high place collections (#1 Rotten Flesh)
    - Super high skills levels
    - All talismans
    - 612% cd
    - Does 57k dmg without max pots and aote
    - All recipes
    - Zombie 7, wolf 8
    - can one shot t3 revenant

    Also here are so images of his stuff
    What do you think, is he the richest man?
    This was a pointless thread lmao
     

    Attached Files:

    #1
    Last edited: Nov 10, 2019
    • Agree Agree x 3
    • Like Like x 1
  2. _PixelSlayer_

    _PixelSlayer_ Active Member

    _PixelSlayer_
    VIP
    Messages:
    897
    Good to know the scammers have a place to concentrate their efforts
     
    #2
    • Funny Funny x 6
    • Agree Agree x 1
  3. That's over 1bil in diamond blocks, I doubt that's real, if it is probably yeah.
     
    #3
  4. cant get scammed if you use e diamond blocks instead of coins haha
     
    #4
    • Funny Funny x 1
  5. _PixelSlayer_

    _PixelSlayer_ Active Member

    _PixelSlayer_
    VIP
    Messages:
    897
    Idk I know a few great backdoor programs that could work wonders on a profile like that and associated email login. But I like your block idea I'll have yo use it myself ❤❤
     
    #5
  6. oh right the hackers

    lets hope they have a secure password xd
     
    #6
    • Agree Agree x 1
  7. Yup
     
    #7
  8. Doesn't even have a hunter ring? smh. weaksauce.
     
    #8
  9. He's not zomb 9
     
    #9
  10. More cool stuff 2019-10-30_23.23.27__01__01__01.png
     
    #10
    • Like Like x 2
  11. What are your sources, a picture of 90 stacks of diamond blocks doesn't even require editing to fake.
     
    #11
  12. Oh yeah made a mistake
     
    #12
  13. And only Drag Hunter IV on his sword? I don't think hes even close at this point.
     
    #13
    • Funny Funny x 3
  14. #14
  15. I mean there's no point in dh5
     
    #15
  16. #16
  17. yeah the man's insane... Top 10 combat level without using ghast minions
     
    #16
    • Agree Agree x 2
  18. Theres maybe 3-4 stacks of e diamond blocks on ah rn over a 2-3 day time period, assume he had to bid on every single block it would take weeks of bidding to get that many. I've never heard of him, and I'm sure I would've if he held the diamond block market for weeks on end.
     
    #17
  19. He doesn't seem to rely on the auction house too much. I think he just trades with guild members.
     
    #18
  20. You forgot that he can deal 584k damage, one shooting the t3 revenant
     
    #19
  21. Added to the list
     
    #20

Share This Page