1. Is this allowed? xD
     
    #241
  2. yes
     
    #242
  3. very nice keep going it working very well
     
    #243
  4. ZoolBaby

    ZoolBaby Well-Known Member

    ZoolBaby
    MVP+
    PRIDE PRIDE
    Member
    Messages:
    797
    Help! It won't download!
     
    #244
  5. What does it say?
     
    #245
  6. Dark_Orbit

    Dark_Orbit New Member

    Dark_Orbit
    Messages:
    22
    How do I install it?
    I've already downloaded it but I'm not sure what to do next. Thanks :)
    (Btw, I'm using Linux)
     
    #246
  7. download forge installer from minecraftforge.net and run it, then put the autotip file into your .minecraft/mods folder
     
    #247
  8. EuropeanStereotypes

    EuropeanStereotypes Well-Known Member

    Messages:
    250
    That is not necroing when this thread is still relevant
     
    #248
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  9. Dark_Orbit

    Dark_Orbit New Member

    Dark_Orbit
    Messages:
    22
    Thanks :)
     
    #249
    • Like Like x 1
  10. why my at dont work anymore it shows a text wich siad how to tip but i need to click on the text to tip it does no auto tip anymore idk why i uninstalled it en re installed it but same thing
     
    #250
  11. it broke, same for me, needs update to be made
     
    #251
  12. sorry for the necro post here but if i do /at wave it says "autotip is currently disabled when you're currently not playing on hypixel" yet im on hypixel, im connecting on the ip hypixel.net 2 join and shit, does this still work or nah
     
    #252
  13. Sk1er

    Sk1er Well-Known Member

    Sk1er
    YouTuber
    The Foundation F
    Member
    Messages:
    4,192
    It should work. Try using "mc.hypixel.net" as your IP
     
    #253
    • Like Like x 1
  14. Omg its Sk1er! :eek:



    Also I was kind of inspired by your video "Why you should learn to code" and made this mod . Check it out if you got time, I'd really appreciate it(Possibly a reply on the thread as well)! :D
     
    #254
  15. it doesn't work but it seems to do so with badlion client, thanks for ur help though
     
    #255

Share This Page