1. :)
    Thank you so much for this update!!
     
    #21
  2. BulbJake

    BulbJake Well-Known Member

    BulbJake
    MVP++
    IfOnly I
    Co-Owner
    Messages:
    8,224
  3. DJ_3T

    DJ_3T New Member

    DJ_3T
    MVP+
    Elpapel 1909YT
    Member
    Messages:
    8
    Omg is so good
     
    #23
  4. Gang gang blitz duels will be less laggy
     
    #24
  5. Welcome to Hypixel's attempt at doing another ranked mode, now with 30% more rage, because you can no longer play UHC mode for fun!
     
    #25
    • Agree Agree x 1
  6. Yeah, R.I.P. UHC duels
     
    #26
    • Agree Agree x 1
  7. Sounds like it's time for some grinding :)
     
    #27
  8. Okay.
    Maybe update some games that made Hypixel what it is, like mega walls, UHC, or BSG next time.
    The update looks nice though.
     
    #28
  9. Looks nice! Can you make the queue time shorter in SkyWars 2v2? It takes 15 seconds to start a game. You should reduce it down to 5 seconds because you waste a lot of time just getting in a game.
     
    #29
  10. Awesome! New map looks great :D
     
    #30
    • Agree Agree x 1
  11. Zekeplayzz

    Zekeplayzz Member

    Messages:
    108
    Totally unless u wanna look like a noob xD
     
    #32
  12. Okay so now it’s The Pit’s turn.
     
    #33
    • Agree Agree x 2
    • Funny Funny x 1
  13. Hyyyyype! ♥


    [​IMG]
     
    #34
  14. Aldix

    Aldix New Member

    Aldix
    MVP+
    Rawr ŖĄЩŖ
    Elite
    Messages:
    14
    Nice update, but still need grind tournament mode tier achs... Please change this tier :(
     
    #35
  15. I feel like this is low key an attempt to drag cheaters away from ranked skywars lmao
     
    #36
  16. Too many divisions, even if it should be a thing. Most people wanted a numbered elo. Also ranked isnt monitored enough, theres already hundreds of cheaters and boosters and its barely been out.
     
    #37
  17. But what if I do want to look like a noob? :think:
     
    #38
  18. ;)
     
    #39
  19. Good update, and I like the stars update rather than ELO
     
    #40

Share This Page