1. Officerfluffles

    Officerfluffles New Member

    Messages:
    4
    Now me and a couple of my friends love beta and it's been around for a bit but they haven't added any new maps and if they can add them so quickly for lucky blocks and Ultimate can't they just put a few in for beta it seems as of they have ignored beta completely
     
    #1
  2. Officerfluffles

    Officerfluffles New Member

    Messages:
    4
    Bedwars beta the beta mode where you can buy beds and you try and keep all your beds up it's 2 teams of 4
     
    #3
  3. Officerfluffles

    Officerfluffles New Member

    Messages:
    4
    I just wanna know when there gonna add maps to bedwars beta it's been so long since they have really updated it
     
    #4
    • Agree Agree x 1
  4. That's capture mode. And many people don't like capture mode, so I doubt it'll get updated.
     
    #5
    • Agree Agree x 1
  5. its called capture mode i am pretty sure

    and bw doesnt need an update a lot of other games havent been updated in a while

    and like most people hate it cuz the games are legit rush, get bed, kill everyone they last like 1 min
     
    #6
  6. jpleb

    jpleb Well-Known Member

    jpleb
    VIP+
    PLEBEIAN ARMY
    Guild Master
    Messages:
    1,873
    ^^^
     
    #7
  7. Capture mode... Nahhh. It aint gonna get an update.
     
    #8
  8. All the regular Bedwars maps work for ults, lucky block, and rush, so I guess you can say they're not "adding" new maps to them.


    It's not that popular last I checked, so they prioritize other things. However, it has been a long time since it's been updated.
     
    #9
  9. Barely anyone plays capture but another map would be nice
     
    #10
    • Agree Agree x 2
  10. Officerfluffles

    Officerfluffles New Member

    Messages:
    4
    Ah makes sense I just would like to see a update but I get it
     
    #11
  11. Bedwars hasn't been updated in almost a year and a half, I don't even want new content, just a few new maps and bug fixes.
     
    #12
  12. i find it's mostly low levels that play capture and unless you get a team full of alts or high level players then the games are sooo long. i mean I've finished games myself in a minute, but that only happens when the other team is exceptionally bad.
    adding new maps would definitely make it more interesting tho.
     
    #13
    • Agree Agree x 1
  13. Bedwars itself hasn't gotten any maps in a long time other than the Christmas and other holiday maps.


    And even though capture may be unpopular, I would like it if even 1 more map were added to the gamemode.
     
    #14
  14. Imo capture should be removed altogether
     
    #15
  15. some people like it though
     
    #16
    • Creative Creative x 1

Share This Page