1. Mydoeza

    Mydoeza Well-Known Member

    vapelorddoeza
    YouTuber
    Harambe
    GUILDMASTER
    Messages:
    95
    Was thinking, since maxing out a profession, prestiging a profession, or buying an Extra Ultimate is kind of like a big step in UHC Champions, why not have it broadcasted to the lobby you're in?

    Say, for instance, I prestige Hunter, it'd show up in chat that I prestiged it.

    I dunno, maybe, just something to think about
     
    #1
    • Agree Agree x 21
    • Like Like x 5
    • Creative Creative x 2
  2. Ocuos

    Ocuos Well-Known Member

    Ocuos
    MVP+
    Skypreme SKY
    Officer
    Messages:
    883
    Yeah that would be pretty cool. Other games have it, so why not uhc?
     
    #2
  3. Shulked

    Shulked Well-Known Member

    Shulked
    MVP+
    Sky Titan TITAN
    Member
    Messages:
    2,985
    blitz and smash are the only ones lol
     
    #3
  4. Edgy

    Edgy Active Member

    Edgy_Meme
    VIP+
    Messages:
    199
    Lol if they add another update anytime soon you should expect iron swords insta-killing everyone and bows doing 20 hearts per shot. ;) #Banter
     
    #4
    • Funny Funny x 1
    • Hype Train Hype Train x 1
  5. Ocuos

    Ocuos Well-Known Member

    Ocuos
    MVP+
    Skypreme SKY
    Officer
    Messages:
    883
    Blitz and smash aren't other games? Oh
     
    #5
    • Like Like x 1
  6. Shulked

    Shulked Well-Known Member

    Shulked
    MVP+
    Sky Titan TITAN
    Member
    Messages:
    2,985
    what


    all I said was that blitz and smash are the only games that have that feature lol
     
    #6
  7. JulianCrafter

    JulianCrafter Active Member

    julian20_
    Messages:
    391
    #7
    • Hype Train Hype Train x 1
  8. I like the idea but maybe just broad cast only extra ultimate and the second prestige purchases.
     
    #8
    • Agree Agree x 1
  9. CedTec

    CedTec Active Member

    Messages:
    179
    Well skywars and crazy walls kinda has it too lelel
     
    #9
  10. Yeah I got dice as my first extra and I was the only one going YAYAYAYA!! everyone was like dafuq. Forever alone :(
     
    #10
  11. Shulked

    Shulked Well-Known Member

    Shulked
    MVP+
    Sky Titan TITAN
    Member
    Messages:
    2,985
    what do you mean tho
     
    #11
  12. ByGargamel

    ByGargamel Well-Known Member

    Messages:
    1,066
    YES YES @codename_B do you think this can be added after?
     
    #12
  13. CedTec

    CedTec Active Member

    Messages:
    179
    When a player gets a good perk/kit, its annouced in the lobby
    Would love to see this implemented !
     
    #13
  14. Venustraphobia

    Venustraphobia Well-Known Member

    Messages:
    1,683
  15. _Dani

    _Dani Active Member

    _Dani
    MVP+
    Juild JUILD
    Trial Member
    Messages:
    561
    #16
  16. Shulked

    Shulked Well-Known Member

    Shulked
    MVP+
    Sky Titan TITAN
    Member
    Messages:
    2,985
    i'm pretty sure those messages are player/client-side, correct me if i'm wrong
     
    #17
  17. CedTec

    CedTec Active Member

    Messages:
    179
    Not if its rare or legendary
     
    #18
  18. Shulked

    Shulked Well-Known Member

    Shulked
    MVP+
    Sky Titan TITAN
    Member
    Messages:
    2,985
    oh, you mean soul well openings

    those aren't purchases
     
    #19
  19. CedTec

    CedTec Active Member

    Messages:
    179
    Sorry if I wasnt clear enough :p
     
    #20

Share This Page