1. Hello all.
    Recently, i got 5,000 Messages. Halfway to 10,000 now. But i think i wont post too much anymore for real.

    Finally, i did one of my biggest goals. Thanks for all of your support!
    @Cera and @Scharf, I won the bet. :)

    @Billy, now i am in your message level. I said i was gonna do it, now we are here.

    Peace all.​
     
    #1
    • Like Like x 7
    • Hype Train Hype Train x 5
  2. GG *Windows* hopefully you can change your in back soon lol.
     
    #2
    • Like Like x 1
  3. Thank you, but what do you mean "change your back"
     
    #3
  4. Oof I meant ign but autocorrect am I right.
     
    #4
  5. Oh, hopefully i will :)
     
    #5
    • Like Like x 1
  6. Congrats dude
     
    #6
    • Like Like x 1
  7. Rodan

    Rodan Well-Known Member

    Messages:
    907
    yes
     
    #7
    • Like Like x 1
  8. Congrats on 5k! :p
     
    #8
    • Like Like x 1
  9. Thank you two!
    Yes
     
    #9
  10. apple is better

    JKjk, good job though! :D
     
    #10
    • Like Like x 1
  11. Thank you my dude! Maybe i'll pass your message count one day ;)

    pls dont delete my posts
     
    #11
  12. ThatGamer_YT

    ThatGamer_YT New Member

    TrollMePlease
    MVP+
    Messages:
    21
    Congratulations! You've found all the notebooks!

    Okay, okay. Enough of joking around. Seriously tho. Congratulations!
     
    #12
    • Like Like x 1
  13. Thanks!
     
    #13
  14. GoldenCodesX

    GoldenCodesX Active Member

    GoldenCodesX
    MVP+
    Messages:
    257
    GG! 5,000 is a big accomplishment, hopefully you continue to increase!
     
    #14
    • Like Like x 1
  15. Thanks, i dont think i should increase much though.
     
    #15
  16. So I can delete your threads instead right?
     
    #16
  17. n o
     
    #17
    • Funny Funny x 1
  18. A few months ago we had almost the same message count...

    Haha Congratulations!!
     
    #18
    • Like Like x 1
  19. I post alot, but you don't :(

    Thank you though!
     
    #19
  20. the big gratz
     
    #20
    • Like Like x 1

Share This Page